wtorek, 25 grudnia 2012

Orędzie




Pierwsza wiadomość z Maryi Panny

Otrzymana w poniedziałek 8 listopada 2010 15:30 po odmówieniu Różańca w domu.
(Zapowiedź przyszłych proroctw, nadal przekazywanych prywatnie wizjonerce, która nie miała pojęcia, o wykonanie czego jest w tym momencie proszona)
Moje dziecko, masz odpowiedzialną pracę do wykonania i nie wolno ci pozwolić nikomu, by cię powstrzymał. Prawda musi wyjść na jaw. Zostałaś wybrana do wykonania tej pracy. Moje dziecko, bądź silna. Spójrz wyżej, na Boga, by otrzymać wskazówki jak wykonać tę pracę.
Wszyscy święci pracują z tobą. Wszystkie postaci* (patrz na końcu orędzia) które widziałaś są po to, aby pomóc Ci rozpowszechnić Moje nieograniczone orędzia, by cały świat je usłyszał. Będziesz prowadzona. Nie będzie to łatwe, ale ty kochasz wyzwania. To wszystko co się dzieje, zostało przepowiedziane. Jesteś narzędziem w przekazywaniu Słowa Bożego do wszystkich Jego dzieci.
Nigdy nie zapomnij, że Bóg kocha wszystkie swoje dzieci, w tym tych grzeszników, którzy Go obrazili. Błagaj o miłosierdzie dla każdego z was. Święta Rodzina ponownie się połączy.
(Przerwa .... w tym momencie byłam zaskoczona, więc zapytałam Matkę Bożą „Czy ja mam brać w tym udział?” Ona uśmiechnęła się delikatnie i kontynuowała ...)
Weź długopis, to prawda i rozpowszechniaj tę prawdę, zanim będzie za późno.
Te orędzia są boskiego pochodzenia i muszą być przestrzegane. Ufam, że zrobisz to rzetelnie i że zostaną one skutecznie dostarczane niewierzącemu światu. Najważniejsze jest to, abyś pozostała silna dla Mojego ukochanego Syna. Wiem, że cierpisz dla Niego, z Nim i przez Niego. Raduj się, gdyż jest to dobre. Jesteś błogosławiona, moje dziecko z powodu wybrania cię do tego dzieła. Bądź silna.
Módl się o kierownictwo każdego dnia. Będziesz stawać się silniejsza w miarę upływu czasu. Nie bój się, jestem z tobą i twoją rodziną na co dzień. Zostaniesz napełniona Duchem Świętym, abyś odsłoniła prawdę o planie Mojego Ojca na ziemi.
Moje dziecko, odrzuć swoje wątpliwości na bok. Nie jesteś w stanie wyobrazić sobie tego boskiego orędzia. Proroctwa przepowiedziane w Piśmie Świętym zaczną się wkrótce spełniać.
Módl się za wszystkich dzieci Boże. Mój najukochańszy Syna jest tak bardzo raniony każdego dnia. On jest torturowany przez ludzkie grzechy. Jego cierpienie osiągnęło niespotykany dotąd poziom, jakiego nie doświadczył od Jego Śmierci na Krzyżu.
Masz odpowiednią siłę i ducha, aby z Bożym błogosławieństwem, aby przeprowadzić swoją misję. Twój oczyszczenie zakończyło się. Jesteś gotowa do walki, która na Ciebie czeka.
Idź teraz, moje dziecko. Włóż swoją zbroję. Stań z głową uniesioną wysoko i pomóż walczyć ze Złym. Nie rozpaczaj, jeśli czasem poczujesz się osamotniona. Masz wszystkich Aniołów i świętych - w tym Jana Pawła II, świętą Faustynę i św. Józefa, by prowadzili cię na każdym kroku drogi.
Dziękuję Ci moje dziecko za wiarę, którą okazałaś. Jesteś wojownikiem i jesteś bardzo kochana przez Boga Ojca i Mojego najukochańszego Syna. Stanowisz jedno z Jezusem, a twoja ręka jest prowadzona przez Ducha Świętego.
Idź teraz moje dziecko do pracy używając wszystkich dostępnych ci narzędzi w tym najważniejszym czasie w historii ludzkości.
Niech Bóg Ci błogosławi moje dziecko.
Twoja kochająca Matka w Chrystusa, Maryja, Królowa Ziemi.


* Postaci o których mowa, są obrazami różnych świętych, które ukazały się w wizjonerce podczas prywatnych objawień, ale nie wiedziała, kim są, dopiero później się dowiedziała, inne niż te określone powyżej np. bł. Jan Paweł II, św. Faustyna i św. Józef, to dwie postacie, które są nierozpoznane.


--------------------------------------------------------------------------------------------------

Wiem że wygląda to dziwnie, nie jestem teologiem ani osobą która ma prawo interpretować takie teksty dlatego powstrzymam się od tego, jedynie co chciałbym i co zamierzam to opisać to co pisze. Na początek co to jest, jest to orędzie które otrzymuje mężatka i matka młodej rodziny mieszkająca w Europie. Wierzy ona, że są one podawane jej przez Jezusa Chrystusa i Trójcę Świętą, a także przez Maryję Dziewicę.
Mówi ona, że jest wolą Jezusa, aby pozostała anonimowa, a ona sama chce być znana jako Maria Bożego Miłosierdzia. Orędzia są jej przekazywane, jak mówi, od listopada 2010 i wciąż trwają.
Wiemy trochę na początek. Jest to orędzie z 2010 roku, może ciężko w to uwierzyć bo to przecież było zaledwie kilka lat temu, nawet gdzie kilka, tylko 2 lata temu. Ale co jest dla mnie samego najważniejsze, dokładnie przeczytajmy tekst i natrafimy na fragment :

Moje dziecko, odrzuć swoje wątpliwości na bok. Nie jesteś w stanie wyobrazić sobie tego boskiego orędzia. Proroctwa przepowiedziane w Piśmie Świętym zaczną się wkrótce spełniać.

Proroctwa przepowiedziane w Piśmie Świętym zaczną się wkrótce spełniać. Wiemy doskonale ze są tam proroctwa, a konkretnie doskonale wszyscy wiemy o Apokalipsie św. Jana. Kluczowa dla nas księga, Strasznie symboliczna i zawiła, ciężka do interpretacji.
Gdybyśmy się trochę zastanowili to można dostrzec w tych orędziach bo jest ich całkiem sporo pewne podobieństwa do tajemnic fatimskich gdzie również przecież były podobne proroctwa i ostrzeżenia dla świata, że jest bliski końca, wtedy to przecież Jan Paweł II wypełniając orędzie prosił o przebaczenie za grzechy świata jak i też dokonał aktu poświęcenia Rosji. Na ten moment nie wiem co jeszcze myśleć o tym, każdy powinien to sam rozważyć, myślę że na pewno jeszcze do tego tematu wrócę.

Zapraszam do komentarzy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz